Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Η συμβουλή της γιαγιάς στον Παρακάλαμο
Κατά τη διάρκεια της περιοδείας μου στον Παρακάλαμο σε ένα μαγαζί της περιοχής συνάντησα μια γιαγιά που είχε όρεξη για πολιτική κουβέντα. Παρά το προχωρημένο της ηλικίας της ήταν καλά διαβασμένη για τις πολιτικές εξελίξεις και είχε άποψη ακόμη και για το τί θα πρέπει να κάνει ως νέος πρωθυπουργός ο Κυριάκος Μητσοτάκης! Με εξέπληξε ευχάριστα και ένιωσα αμήχανα όταν με έβαλε να της διαβάσω το προεκλογικό μου φυλλάδιο για να με γνωρίσει. Αφού με άκουσε με προσοχή με ρώτησε γιατί δεν συναντιόμαστε οι υποψήφιοι όλων των κομμάτων να συμφωνήσουμε στα έργα που θα πρέπει να γίνουν μετά τις εκλογές στον τόπο μας. Με έναν απλό, λιτό και αφοπλιστικό τρόπο η γιαγιά μου υπενθύμισε ότι η ουσία της πολιτικής βρίσκεται στα πιο απλά πράγματα, ακριβώς δίπλα μας. Σε ευχαριστώ γιαγιά που μου υπενθύμισες ότι θα πρέπει να αναδείξουμε  με τους πολιτικούς μας αντιπάλους όλα όσα μας ενώνουν. Ακόμη κι αν τα προγράμματά μας ή ο προγραμματικός μας λόγος κινούνται προς αντίθετες κατευθύνσεις. Μου δίδαξες ότι η αγάπη και η αγωνία για τον τόπο ξεπερνά τους όποιους περιορισμούς της ηλικίας και δε σταματάει ποτέ. Μακάρι να φτάσουμε στα χρόνια σου και να έχουμε τη δική σου πνευματική διαύγεια. Να σου δίνει χρόνια ο Θεός και να σε καμαρώνουμε γερή και δυνατή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου